Mentenanta


Mentenanta

 

  • Mentenanţa software – updatează aplicaţiile existente, elimină problemele de natură software (viruşi, spyware şamd), instalează software-ul necesar echipamentelor hardware adăugate ulterior.

  • Mentenanţa hardware – verifică, testează şi asigură o bună funcţionare a echipamentelor hardware.

  • Mentenanţa networking– supraveghează starea reţelei existente şi a echipamentelor care manageriază întregul sistem.

 

Servicii de monitorizare și întreținere rețea computer

Acest tip de serviciu include realizarea unei monitorizări continue a performanţei reţelei de computere aferente companiei, respectiv operaţiunile necesare pentru ca această reţea să funcţioneze în parametri optimi.
În cadrul acestui serviciu beneficiaţi de diagnoza problemelor identificate în infrastructura reţelei cu propunerile tehnice privitoare la rezolvarea lor.

Servicii de suport tehnic online

Prin intermediul echipei noastre, vă oferim servicii de suport tehnic online, telefonic sau VoIP în fiecare zi lucrătoare începând cu orele 09:00 pânala orele 18:00 de Luni până Vineri.
Este posibilă alocarea unei persoane dedicate, accesibile în program extins (ce include și week-endul).